HOME | IN FASHION | ΠΡΟΣΩΠΑ & ΠΡΑΓΜΑΤΑ | SHOPPING | BEAUTY & HEALTH | DECO | BLOGS | MAGAZINE
Φοράμε: Lace Top
LOGIN  |  ΕΓΓΡΑΦΗ
NEWS
DanSing for You 2: Μάθετε ποια είναι τα νέα ζευγάρια
Νοέμβριος 07, 2012 12:29

Το Mega Κύπρου δίνει παράταση στο show που βρίσκεται στην κορυφή της τηλεθέασης και βάζει στο DanSing for You 2 τέσσερα νέα πρόσωπα τα οποία θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στο φιλανθρωπικό Show.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του www.must.com.cy στο DanSing for You 2 θα δούμε σύντομα τον βουλευτή του ΔΗΣΥ, Αντρέα Πιτσιλλίδη, την ηθοποιό Ντόρις Κυριακίδου, τον δημοσιογράφο και παρουσιαστή Δημήτρη Σούγλη και τον Ηλία Αδάμου από το πάνελ της εκπομπής της Χριστιάνας Αριστοτέλους «Για Σένα».

Τα τέσσερα νέα πρόσωπα που εντάσσονται στο φιλανθρωπικό show του Mega, θα τα δούμε να διαγωνίζονται την μεθεπόμενη Κυριακή 18 Νοεμβρίου.

Αξίζει να σημειώσουμε πως τα καθαρά έσοδα που θα μαζευτούν απ’ όλα τα live του DanSing for You 2, θα δοθούν στον παγκύπριο σύνδεσμο «Για ένα όνειρο μια ευχή».

Tags: DanSing for You 2, Gossip, Celeb, People
Σχόλια(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)
NEWS ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Ελένη Μενεγάκη: Τα νευρικά γέλια την έκαναν να αποχωρήσει από την εκπομπή
Οκτώβριος 06, 2014 19:21
Ποιος χρωστά στην Δήμητρα Ματσούκα 100.000 ευρώ;
Οκτώβριος 06, 2014 19:09
Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: Σε συνέδριο της UNESCO για την επιστροφή των μαρμάρων
Οκτώβριος 06, 2014 18:52
Η εξομολόγηση του Γιάννη Μπέζου
Οκτώβριος 06, 2014 18:02
Σχολιάστε
Εντυπωσίασε το νέο τρέιλερ του Dancing With The Stars 5
Οκτώβριος 06, 2014 17:43
Σχολιάστε   
Μ. Πιερίδη: Βάφτισε το μωρό της σε... συμβολαιογράφο
Οκτώβριος 06, 2014 17:19
Σχολιάστε
Βίκυ Καγιά: Όλα έτοιμα για το θεατρικό σανίδι
Οκτώβριος 06, 2014 16:47
Σχολιάστε
Νάταλι Ρίαρ: Δεν κατάλαβα την έννοια της φράσης ''Φορέας του AIDS''
Οκτώβριος 06, 2014 14:24
Σχολιάστε
Ρεσιτάλ... ασχετοσύνης το χθεσινό Feel Fantastic (video)
Οκτώβριος 06, 2014 10:04
Σχολιάστε   
Autumn Luxe
Η μόδα, το στυλ, τα selfies, τα legfies και όλα όσα συνθέτουν τον κόσμο της fashion editor του must είναι εδώ!
H Kate ''τα πήρε'' με όλα όσα είδε και άκουσε την προηγούμενη βδομάδα. Γι' αυτό και μοιράζεται μαζί μας το gossip γύρω από τον κύκλο των Κύπριων επωνύμων, για... συμπαράσταση!
Η Μύρια Χ. μας αναλύει πόσο γρήγορα εμείς οι γυναίκες βαθμολογούμε και απορύπτουμε πιθανά ερωτικά ενδιαφέροντα με βάση τα ακριβή προσωπικά μας standards
Ο Δρ Ανδρέας Ιωαννίδης εξηγεί πώς η Ρινοπλαστική μας κάνει να φαινόμαστε νεώτεροι
must Οκτωβρίου 2014
must Οκτωβρίου
Celebrities
Έλενα Τσαβαλιά: ''Ο Μάρκος κάνει τηλεθέαση χωρίς... να μείνει έγκυος''!
23.10.2014 | 10:40
Κόσμος
Ομορφιά που τρομάζει!
23.10.2014 | 10:36
Celebrities
Δεν είναι σε κώμα πια ο Σουμάχερ!
23.10.2014 | 10:33
Απόψεις
Barbaro λογίες...